Kasutustingimused

Tere tulemast Glassesly veebilehele! Tutvu meie kasutustingimustega, mis koos privaatsuspoliitikaga määravad Sinu ja Glassesly vahelise ärisuhte. Jätkates veebilehel brausimist ja kasutamist, eeldame, et oled nõustunud meie tingimustega.

Viimati muudetud: 27/03/2019

Ülevaade

Tingimused kehtivad edaspidi õigussuhtele, mis tekivad Kliendi ja Glassesly OÜ veebilehe ostukeskkonnas. Peale käesolevate tingimuste rakenduvad lisaks ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Seda veebilehte haldab Glassesly OÜ. Lehekülje külastamise ja tooteid ostes on Klient seotud pakutavate Teenustega ning on eelnevalt nõustunud Glassesly Kasutustingimustega. Kõik need tingimused rakenduvad ka kõigile lehekülje kasutajatele, klientidele, edasimüüjatele ja Glassesly töötajatele. Lehekülge kasutades, Teenuseid kasutades, Tooteid ostes nõustute Te nende tingimustega. Ka kõik hiljem lisatud Tooted või Teenused on seotud nende Tingimustega. Glassesly OÜ jätab endale õiguse Tingimusi muuta, uuendada või ümber vahetada. Klient vastutab selle eest, et oleks eelnevalt tutvunud ka Glassesly uuendatud Tingimustega.

Hinnad veebipoes

Kõik E-poes olevad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Tooted veebipoes

E-poes võib olla tooteid, mis on saadaval ainult limiteeritud kogustes ja on eriväljaanded. Piiratud koguses tooteid saab tagastada või ümber vahetada vastavalt meie Tagastuspoliitikale. Toodete saadavust ei tagata, kuna võib olla juhus, kus seoses tehniliste probleemidega E-poe programmides on toote saadavus ekslik. Juhul, kui Klient esitab veebipoest tellimuse, kuid Toode ei ole saadaval, ei ole E-poel võimalik seda tellimust täita. Sel juhul võtab Glassesly OÜ Kliendiga ühendust ning pakutakse kas asendustoode, uue toote võimaliku uue saadavuse aja või tagastab Kliendile ostusumma 15 päeva jooksul.
E-poes olevad tootefotod on illustratiivsed, kuid pildistatud parimaid lahendusi kasutades. Paraku võivad monitori värvid erinevatel arvutitel varieeruda ning Toodete välimus võib minimaalsel määral erineda.

Ostu sooritamine veebipoes

Klient saab ostu sooritada valides välja meelepärase Toote ning lisades selle ostukorvi.
Klient saab sisestada ka enda prilliretsepti ja selle põhjal valida oma prilliraamile klaasi.

 

Ostuprotsessi lõpuni viimiseks peab Klient valima “osta klaasidega”, “osta ainult raam”.
Valides “osta klaasidega” lisatakse toode ostukorvi. Ostu sooritamiseks tuleb minna Ostukorvi kust suunatakse Klient edasi Ostu Kinnitamise lehele. Seal tuleb täita vajalikud isiklikud väljad, seejärel Klient maksab toodete eest sobiliku pangalingi kaudu ja valib endale sobiliku transpordi meetodi.

 

Vajutades “osta ainult raam” suunatakse klient Klaasi Lisamise süsteemi juurde. Seal täidab Klient prilliretsepti tabeli vastavalt prillikandja prilliretseptile ja süsteem kuvab klaasid, mis prillikandja retseptile sobivad. Valides klaasid suunatakse klient Ostukorvi kus on Kliendi poolt valitud raam koos sobilike prilliklaasidega.

 

Toodet tellides Klient kinnitab, et on täitnud kõik isiklikud väljad õigesti. Müüja ei vastuta valesti täidetud Ostu Kinnitamise andmete eest, selle alla kuulub ka valesti sisestatud prilliretsept.

 

Kui Glassesly OÜ on saanud maksekinnituse jõuab Kliendile kinnitus Glassesly OÜ-lt toodete tellimise eest.

 

Makseviisid

Turvalise tasumise tagavad:

PayPal Kasutaja või läbi krediitkaardi PayPal vahendusel (kasutajat pole vaja).
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB Pank, LHV, Luminor.

 

Maksete teostamisel suunab vastav pank väljaspoole E-poe keskkonda, teise turvalise teenusepakkuja maksekeskkonda.

 

Glassesly OÜ-l ei ole ligipääsu Kliendi pangaandmetele.

Kohaletoimetamine

Toote kohaletoimetamist on Kliendil võimalik valida erinevate viiside vahel. Tellimuse koostamisel on kuvatud erinevad postiteenused ning sõltuvalt sellest ka erinevad tarneajad.
Eesti riigi siseselt korvab toote tellimise postikulud Glassesly OÜ.

 

Kui Klient valib kohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadi, Itella pakiautomaadi või Smartpost pakiautomaadi, jõuab Toode vastavalt Kliendi valitud pakiautomaati 3-14 tööpäeva jooksul.

 

Toote kohale jõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-i teel. SMS sisaldab uksekoodi pakiautomaadi asukohaga ja hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud ööpäevaringselt. Kui Klient ei ole jõudnud Tootele järele 7 kalendripäeva jooksul, saadetakse Toode tagasi E-poele.

 

Klient peab säilitama toote kohalejõudmise SMS teavituse 15-päevase tagastusperioodi lõpuni.

 

Valides postkontori tarneviisi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 3-14 tööpäeva jooksul, alates Kliendini jõudnud kinnitus e-mailist. Kui toode on jõudnud postkontorisse, tuleb Kliendile uus SMS teatega, mis sisaldab postkontori ja toote asukohta. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Kui Klient ei ole jõudnud Tootele järele 7 kalendripäeva jooksul, saadetakse Toode tagasi E-poele.

Tellimused, mis on vormistatud nädalavahetusel ajavahemikus reedel pärast 13:00 kuni esmaspäeva hommikul 09:00-ni, hakatakse 5 tööpäeva tähtaega lugema nädalavahetusele või riigipühale järgnevale esimesele tööpäevale alates kella 09:00-st.

 

Klient vastutab vormistatud kontaktandmete õiguspärasuse eest. Glassesly OÜ ei vastuta Kliendi poolt ebakorrektsete andmete esitamisel Toote kohaletoimetamise viivituste või arusaamatuste eest sel juhul, kui segadus on tekkinud Kliendi poolt esitatud ebatäpsete andmete tõttu.

 

Kõik tooted kontrollitakse enne Kliendile saatmist hoolikalt Glassesly OÜ poolt.

Toote ümbervahetamine ja tagastamine

Klient on kohustatud jätma alles pakendi, mille sees Toode originaalselt oli, koos saatelehe ja arvega. Kui Tootega peaks ilmnema probleeme, edastab klient Toote originaal pakendis kauba koos arve ning saatelehega tagasi müüjale.

 

Kliendil on õigus oma ost tagastada 15 päeva jooksul, Klient võib ka valida vahetuse. 15 päeva tagastuseks hakkab kehtima päevast, mil Toode on jõudnud postkontorisse või pakiautomaati ning teade on Kliendile edastatud. Kasutades kullerteenust algab tagastusperiood 15 päeva Toote Kliendi aadressini jõudmisest.

 

Klient on kohustatud teavitama e-poodi esmaselt saates e-kirja info@glassesly.com meiliaadressile, et teavitada Toote tagastamisest. Kui Toode on jõudnud tagasi e-poele, teavitatakse sellest Klienti läbi klienditoe e-kirja teel.

 

Toote tagastamise teel tekkinud saatekulud tasub Ostja.
Toote ebakorrektses seisundis Kliendile jõudmisel katab toote ümbervahetamise postikulud Glassesly OÜ.

 

Toote ümber vahetamise puhul saadab Glassesly OÜ Kliendile uue Toote vahetult peale seda, kui ümbervahetatav Toode on poeni jõudnud.

 

Toote saab ümber vahetada vastavalt ostetud summa ulatuses.

 

Ostusumma tagastatakse Kliendile 14 päeva jooksul alates Toote saabumisest tagasi e-poodi. Tagastatav raha kantakse samale arvelduskontole, millega Klient ostu sooritas.

 

Toote tagastamise või vahetamise korral on Klient kohustatud täitma Tootega kaasas oleva ümbervahetamise ja tagastamise vormi. Ümbervahetamise ja tagastamise vorm on Kliendile toote tagastamisel või vahetamisel kohustuslik ning ilma vormistatud tagastusvormita toodet ei hüvitata või ei vahetata.

 

Toode, mis tagastatakse või ümber vahetatakse ei tohi olla kahjustatud või omada kandmisjälgi. Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad alles olema kõik originaal etiketid. Kui eelnevalt mainitud nõuded ei ole täidetud, ei saa e-pood Toodet tagasi võtta.

 

Kliendil on kohustus hoolikalt Toote pakendit avada, et seda mitte kahjustada. Juhul, kui pakendit ei ole võimalik muud moodi avada, ei ole Toode oma originaalpakendis tagastamisel nõutav.

 

Prilliklaasid ei kuulu kompenseerimisele, kuna on vastavalt Ostja poolt edastatud retseptile valmistatud kindla prilliraami kujule. See ei kehti juhul, kui on toimunud Müüja poolne paigaldusviga.

Pretensioonid ja nende esitamine

E-poest müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kliendi ning Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

 

Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestuse kohaselt on Kliendil õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda Toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse puhul tagastab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö- ja materjalikulud, Müüja.

 

Müüja ei vastuta tellitud Toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude või purunemiste eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud muuta ega mõjutada.

Muutused kasutustingimustes

Registreerudes e-poe kasutajaks või sooritades e-poes oste, nõustub Klient e-poe kasutustingimustega ja on kohustatud neid täitma.

 

Kui ostusumma on laekunud Müüja kontole on jõustunud Kliendi ja Müüja vahel müügileping.

 

Glassesly OÜ-l on õigus muuta e-poe kasutustingimusi ja Toodete hindasi, sellisel juhul teavitatakse muutusest e-poe keskkonnas.

 

Glassesly OÜ-l on õigus loobuda tellimuse täitmisest.

Prillide ostmine veebipoest

Registreerudes e-poe kasutajaks või sooritades e-poes oste, nõustub Klient e-poe kasutustingimustega ja on kohustatud neid täitma.

 

Kui ostusumma on laekunud Müüja kontole on jõustunud Kliendi ja Müüja vahel müügileping.

 

Glassesly OÜ-l on õigus muuta e-poe kasutustingimusi ja Toodete hindasi, sellisel juhul teavitatakse muutusest e-poe keskkonnas.

 

Glassesly OÜ-l on õigus loobuda tellimuse täitmisest.