• Jah, muidugi! Meil on 15-päevane tagastusaeg, mis võimaldab riskita ostelda. Kui soovite toodet välja vahetada ja prillid on jõudnud meieni ning on üle kontrollitud, paneme teile teele uue toote. Kui te toote väljavahetamist ei soovi, alustab me tiim kohe pärast toote meieni jõudmist ja üle kontrollimist tagasimakse protsessi.

     

  • Kahjuks ei tagasta me retsepti järgi valmistatud klaase. Retsepti järgi valminud klaasid on kolmanda osapoole poolt spetsiaalselt valmistatud individuaalse retsepti järgi.
  • Pole rahul oma ostuga? Pole muret. Prille saab tagastada 15 päeva jooksul kohalejõudmise ajast alates. Tutvustame ka igat sammu lihtsas tagastusprotsessis.
  • Toode peab olema kasutamata ja kandmata seisukorras.
  • Toode peab olema kahjustusteta. Prillide klaas ja raamid peavad olema kriimustute ja mustuse märkideta.
  • Toode peab olema tagastatud ta originaalpakendis koos kõigi lisadega, autentsuse sildiga ja tootja pakendis.
  • Kui saadate meile toote tagasi, peab toote pakkimise ja saatmise viis olema ohutu. Glassesly ei võta vastutust toodete eest, mis on kahjustatud või kadunud teel Glasseslyĺe. Palun jätke alles sertifikaat või posti arve.
  • MÄRKUS: Glassesly ei maksa toote tagasisaatmise kulude eest. Kui soovite toodet vahetada, maksame transpordikulud.
  • MÄRKUS: Kahjuks ei tagasta me retsepti järgi valmistatud klaaside tasu. Retsepti järgi valminud klaasid on kolmanda osapoole poolt spetsiaalselt valmistatud individuaalse retsepti järgi. Kui oleme saatnud teie retseptist erinevad klaasid, vahetame klaasid tasuta.
  • Me väga vabandame, kui see teiega juhtus.

  • Anname oma parima, et ennetada selliseid ebamugavusi. Kõik tooted on hoolikalt kontrollitud enne kui nad tellijale teele pannakse. Kahjuks pole meil toote üle kontrolli kui toode on teel.

  • Palun tehke oma kahjustatud või valest tootest foto ja saatke see meile 3 tööpäeva jooksul kui pakk on saabunud meilile store@glassesly.com. Meie meeskond annab teile edasised juhised nii kiirelt kui võimalik.

  • Kui olete saanud vale või kahjustatud toote tagastame teile saatmiskulud ning saadame toote oma varustajale, kes väljastab garantiikirja. 

  • Pärast seda informeerime teid lõpptulemusest.

  • Kui toote tagastamise protsessi on alustatud, informeerime teid e-maili teel ja alustame hüvitamisega. Tavaliselt võtab see aega kuni 14 tööpäeva. Kui tagasimakset on alustatud, võtab raha laekumine kontole aega 2 kuni 5 tööpäeva.